К основному контенту

Məktəbəqədər uşaqlarda “ sevgi ”



Məktəbəqədər  yaşda uşağınız  varmı ? O sizə  kimisə  sevdiyini  və  ya  evlənmək  istədiyini  deyibmi? Məktəbəqədər  dövrdə  qarşı  cinslərin  bir – birinə  maraq  göstərmələri  təbiidir. Ancaq  bu  proses  nə  qədər  təbii  olsa  da,  valideynin mövqeyindən  asılı  olaraq,  müəyyən  bir  müddətdən  sonra  keçib  gedə   ya  da  təhlükəli  həddə  çata  bilər.
Bəs  bu  yaşdakı  uşaqların  qarşı  cinsə  maraq  göstərmələrinin  səbəbi  nədir ? 5 yaşına  qədər  uşaqlarda  “ qız – oğlan ” məfhumları sözdən  başqa  bir  şey  deyil. Uşaq  bu  sözləri  bilsə  də, tam  mənası  ilə  dərk  edə bilmir.  5 yaşından  başlayaraq,  uşaqlar  cins  məhfumunu  anlamağa  başlayırlar. Məsələn, özlərinin  oğlan,  qarşı  tərəfdəkilərin  isə  qız olduğunu  başa  düşürlər. Hətta  zaman  keçdikcə  iki  cins  arasındakı  fərqləri  də  görə  bilirlər. Qarşı  cinslər  arasındakı  “ sevgi ” də  məhz  bu  dövrdə  başlayır. Ancaq  bu  sevgi  təqliddən  başqa  bir  şey  deyil. Uşağın  buradakı  şüuraltı  məqsədi  öz  cinsini  kəşf  etməkdir. Digər  tərəfdən, qarşı  cins  tərəfindən  bəyənilmək  də  uşaqda  özünəinamın  formalaşmasına  səbəb  olan  bir  amildir. Valideynlər  belə  bir  vəziyyətlə  qarşılaşdıqda  uşaqlarını ciddi  qəbul  etməli,  ancaq  lazımsız  suallar  verməməlidirlər. Bundan  başqa,  tez-tez  uşağa  “ sevdiyi ” yoldaşını  xatırladıb  bu  “ hissləri ” dərinləşdirmək  də  doğru  deyil. Digər  tərəfdən,  belə  vəziyyətlərdə  uşağa  “ sən  hələ  balacasan ”, “ belə  şeylər  danışmaq  ayıbdır ” demək  də  təhlükəlidir. Hər  bir  yaşda  sevgi  gözəldir. Sevginin  dəyərini  də  kiçik  yaşlardan  bilməsi  onun  gələcəkdə  mənəvi  saflıq  cəhətdən  yetişən  bir  insan  kimi  böyüməsinə  səbəb  olacaq.

Psixoloq  Teymurova  Esmira


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Nağıl terapiyası

Uşaqlar  nağılları  niyə  sevir ? Və ya valideyn, nənə - baba  uşaqlara  niyə nağıl danışmalıdır ?  Bu  çox  bəsit, adi  bir  şey  kimi  gələ  bilər, amma  mahiyyətinə  vardıqda  bir  çox  açıqlama ilə  nağıl  danışmağın nə  qədər  faydalı  olmasını  izah  etmək  olar.  Nağıl bir  terapiya  üsuludur. Nitq  inkişafı,  diqqətin  toplanması, təfəkkür , təxəyyül  formalaşır, mədəni ünsiyyət qurmasını  şərait  yaradır, müqayisələr  etməyi  bacarır, xeyir  və şər anlamlarını qavrayır. Təbii  nağılların  məzmunu  da məqsədəuyğun  şəkildə  xüsusi  olaraq  seçilməlidir. Məsələn  şiddət  üslublu  nağıllar uşağın  psixoloji ovqatına mənfi təsir edir, qorxular, aqressiya, şiddət  göstərmə  istəyi, ünsiyyət  pozğunluğu, yoldaşları  ilə  yola  gedə bilməmə, ailəsindən  uzaqlaşma  və  hətta  iştah  pozuntusu belə yaradır. Təhlükə yaradan nağıllar siyahısına   " samizdat nağıllar "  deyilir. Bəzi nağıllar da var ki, orda cəzalandırma üslubunu  görmək  olur.  Hər bir  aild

İnsanın psixotipini necə ayırd etmək olar ?

Hər kəs  psixologiya baxımından insanlara onun psixotipi nöqteyi-nəzərindən yanaşır. Müsahibinin psixotipini bilərək, dediyiniz sözlərə münasibətini və gələcək davranışı haqda onun reaksiyasını proqnozlaşdıra bilərsiniz. Bu münasibət sizi əhatə edən ətrafınıza daha sürətlə uyğunlaşmağa imkan yaradacaq. Psixoloji tiplərinin sayı təxminən 20-dən çox olsa da, ancaq 5-nə daha tez-tez rast gəlinir:   Şizoid, isteroid, epileptoid, hipertim və astenik  Təlimat : ŞİZOİD TİP-  insanlar yüksək məsuliyyət və daimiliyi ilə fərqlənir. Onlar öz illüziyaları ilə dünyada yaşayır, öz həyatını yaxşılığa doğru dəyişmək tərəfindən ümidlər bəsləyirlər. Onlar ünsiyyətdə yüngülcə qurutəhər və formaldırlar, özləri haqda həvəssiz danışar və məsafə saxlamağa üstünlük verirlər. Onlar modanı təqib etmirlər - sərfəli, rahat geyimlərə üstünlük verirlər. Şizoidlər, yeknəsəq səsləri və rabitəsiz nitqində kobud hərəkətlərini görə bilmək olar. Adətən, mimika onlarda demək olar ki, yoxdur. Dostlar dairəsi o

PSİXOLOQLAR ÜÇÜN: VALİDEYNLƏR ÜÇÜN ANKET SORĞU

                      VALİDEYNLƏR ÜÇÜN ANKET      ( UŞAĞINIZIN EMOSİONAL VƏZİYYƏTİ NECƏDİR? )  Valideynlər üçün anket “Uşağınızın emosional vəziyyəti nədir?” (Soyadı, adı, yaşı __________________________________________) 1.      Uşağınız necə yatır? Sürətlə ; Asta ; Sizinlə oturmağı tələb edir ; Tələb edir ki, yatarkən işığı söndürməyəsiniz; 2.      Necə yatır? Möhkəm, sakit; Narahat;   Qışqırır ; Ağlayır ; Yuxuda ağlayır; 3.      Yuxudan necə oyanır ? O saat ; Dərhal yox; 4.      Hansı əhval-ruhiyyədə oyanır? Şad, sakit ; Gərgin; Kədərli, üzgün ; Göz yaşları ilə .               5  .   Uşağınız necə yemək yeyir? Həvəslə, müstəqil, tez, yemək seçmir; Könülsüz, böyüklərin köməyi ilə, yavaş-yavaş, yemək seçir.          6.      Uşağınızda qorxuya meyilli hərəkətlərini görürüsünüzmü?   Bəli ; Bəzən ; Xeyr . 7.   Əgər varsa, hansı şəraitdə hiss edirsiniz? ·         Qaranlıq otaqda; ·         Cəzalandıran zaman, qış