К основному контенту

" İstedadlı uşaqların bacarıqlarının inkişafı diaqnostikası " 2-ci hissə


       Qeyd etdiyimiz kimi, bloqumuzun əvvəlki sayında kiçik uşaqlar üçün birinci və ikinci qrup tapşırıqlar təqdim olunmuşdu. Bu dəfəki sayımızda üçüncü qrup tapşırıqları sizə təqdim edirik.

Üçüncü qrup tapşırıqlarda "gizlənmiş " həndəsi fiqurların yerlərinin təsbit olunmasına aiddir.    
                                                                                  1.
      
























2.
  

4. Labirintlər . Uşaqlara (3-4 yaşlı) barmaqla yaxud da karandaşla olmaqla yolu izləmək təklif olunur. Daha yuxarı yaşlarda olan uşaq gözlə izləməyə çalışmalıdırlar:



 

























5. Tapşırıqda uyğunsuzluqları tapın. ("Rəssam nəyi səhv edib?")("Что перепутал художник?"). Burada həmçinin uşağın ətraf aləm haqda təfəkkürün inkişaf səviyyəsi  diaqnostik işini aparmaq olur : 

 

6. Tapşırıq  diqqət və hafizənin yoxlanmasına aiddir: uşağa qısa vaxt ərzində (30 saniyə) ya müxtəlif predmetlər olan şəkil, ya da canlı predmetlər (hansısa qoşa əşyalar da ola bilər) göstərilir. Sonra şəkil götürülür və uşaq yaddaşında qalanlara  dair suallara cavab verir. Məsələn:

















































Həmçinin şəkili götürüb uşağa aşağıdakı sualları verə bilərsiniz :
- Şəkildə hansı predmetlər çəkilib ?
- Şəkildə neçə ədəd albalı gördün?
- Nə gördün orada, qələm yoxsa, sadə qələm ?
- Şəkildə neçə konfet var ?








7. Şəkilə əsasən suallara cavab ver :








Suallara cavab ver :
- Şəkildə hansı heyvanlar çəkilib ?
- Hansı heyvanlar bizim ölkədə yaşayır, bəs hansıları isti ölkələrdə yaşayır ?
- Hansı heyvandan iki dənədir ?
- Gördüyün bu heyvanlardan hansı iki ayaqlar gəzir ?
Bu tapşırıqda diqqətin konsentrasiya səviyyəsini daha dolğun xarakteristikası üçün baxılmasını (məqsədyönlülük, fəallıq, maraq və s. işləri), diqqəti cəmləşdirməyi və müşahidəçiliyi qeydə alır.









Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

İnsanın psixotipini necə ayırd etmək olar ?

Hər kəs  psixologiya baxımından insanlara onun psixotipi nöqteyi-nəzərindən yanaşır. Müsahibinin psixotipini bilərək, dediyiniz sözlərə münasibətini və gələcək davranışı haqda onun reaksiyasını proqnozlaşdıra bilərsiniz. Bu münasibət sizi əhatə edən ətrafınıza daha sürətlə uyğunlaşmağa imkan yaradacaq. Psixoloji tiplərinin sayı təxminən 20-dən çox olsa da, ancaq 5-nə daha tez-tez rast gəlinir:   Şizoid, isteroid, epileptoid, hipertim və astenik  Təlimat : ŞİZOİD TİP-  insanlar yüksək məsuliyyət və daimiliyi ilə fərqlənir. Onlar öz illüziyaları ilə dünyada yaşayır, öz həyatını yaxşılığa doğru dəyişmək tərəfindən ümidlər bəsləyirlər. Onlar ünsiyyətdə yüngülcə qurutəhər və formaldırlar, özləri haqda həvəssiz danışar və məsafə saxlamağa üstünlük verirlər. Onlar modanı təqib etmirlər - sərfəli, rahat geyimlərə üstünlük verirlər. Şizoidlər, yeknəsəq səsləri və rabitəsiz nitqində kobud hərəkətlərini görə bilmək olar. Adətən, mimika onlarda demək olar ki, yoxdur...

TEST: "MƏNDƏ DİSLEKSİYA PROBLEMİ VARMI?"

Tədqiqatlar göstərir ki, 10 şəxsdən birində disleksiya tapılmayıb, bunlardan əksəriyyətində  hətta düzgün fikir bildirmək mümkün olmayıb. Bütün fikirlərdə bu o deməkdir ki, bu adamlar vaxtında ixtisaslı dəstək almayıb. Üstəlik, onların bəziləri üçün diaqnoz qoyulmayanlarda "gizli əlillik" var ki, hansı ki, bu da tədris mühitinin korlanmasına gətirib çıxararaq iş və zehni fəaliyyətdə özünüqiymətləndirməni aşağı salır. Hətta müasir diaqnostik üsullarla yoxlananlarda da müxtəlif aspektlərdə həyat fəaliyyətində oxu və yazı çətinlikləri ola bilər.  Aydındır ki, disleksiya yazı və oxu funksiyasının spesifik pozulması deməkdir ki, bu da intellektin aşağı və ya zəif dərəcədə olduğunu göstərmir.  Disleksiyalı çox parlaq, yaradıcı istedadlı insanlar var, amma onlar öz intellekt səviyyəsindən yuxarı oxuya və ya yaza bilməyəcəklər. Siz necə düşünürsünüz, sizdə disleksiya əlamətləri varmı? Gəlin yoxlayaq. Zəhmət olmasa, cədvəli doldurun. BÖYÜKLƏRDƏ DİSLEKSİYA ÜÇÜN...

PSİXOLOQLAR ÜÇÜN: VALİDEYNLƏR ÜÇÜN ANKET SORĞU

                      VALİDEYNLƏR ÜÇÜN ANKET      ( UŞAĞINIZIN EMOSİONAL VƏZİYYƏTİ NECƏDİR? )  Valideynlər üçün anket “Uşağınızın emosional vəziyyəti nədir?” (Soyadı, adı, yaşı __________________________________________) 1.      Uşağınız necə yatır? Sürətlə ; Asta ; Sizinlə oturmağı tələb edir ; Tələb edir ki, yatarkən işığı söndürməyəsiniz; 2.      Necə yatır? Möhkəm, sakit; Narahat;   Qışqırır ; Ağlayır ; Yuxuda ağlayır; 3.      Yuxudan necə oyanır ? O saat ; Dərhal yox; 4.      Hansı əhval-ruhiyyədə oyanır? Şad, sakit ; Gərgin; Kədərli, üzgün ; Göz yaşları ilə .               5  .   Uşağınız necə yemək yeyir? Həvəslə, müstəqil, tez, yemək seçmir; Könülsüz, böyüklərin köməyi ilə...