К основному контенту

İstedadlı uşaqların bacarıqların inkişafı diaqnostikası / 3-cü hissə

7. Şəkildə təsvir olunanlara baxın və suallara cavab verin :
 

Suallara cavab verin :
- Şəkildə hansı heyvanlara çəkilib ?
- Hansı heyvanlara bizim ölkədə, hansılar; isti ölkələrdə yaşayır ?
- Hansı heyvandan iki dənədir ?
- Bunlardan hansı heyvanlar görürsən ki, iki ayaq üzərində yeriyir ?
Həmçinin başqa şəkilə uyğun özünüz suallar verə bilərsiniz.
Bu tapşırıqda (həmçinin digər rast gələcəyiniz tapşırıqlarda) diqqətin konsentrasiya səviyyəsini daha dolğun xarakteristikası üçün baxılmasını (məqsədyönlülük, fəallıq, maraq və s. işlərlə) prosesinin xarakteri, topluluq və müşahidəçiliyi qeydə alınır.  
 8. Tapşırıq diqqətin ayrı- seçkilik etməsi diaqnostikasına  yönəlib
Yaddaş 

Təklif olunan diaqnostik tapşırıqları həm də uşaqların zehni inkişafında keyfiyyətli iş kimi də qəbul edə bilərsiniz. Tapşırıqların başqa bir özəlliyi də  kəmiyyət meyarları xatirinə qiymətləndirilməsi üçün verilmir.Uşağın hansı yaşda olmasından asılı olaraq, hər hansı bir tapşırığın öhdəsindən gəlib-gəlməməsindən asılı olmayaraq, bu tipli inkişafetdirici məşğələlər üçün ona uyğun olanı  seçmək lazımdır. Tapşırığın diaqnostik və yaddaşın inkişafı üçün aparılan məşğələlər məktəbəqədər yaşlı uşaqlar üçün maraqlı olması üçün oyun formasında olması daha arzuolunandır. Tapşırıq dəfələrlə təkrarlamağa ehtiyac yoxdur, çünki, uşaq eynilikdən sıxıldığından növbəti dəfələrdə bu tapşırıqları yerinə yetirməkdən imtina edəcəkdir.
1. Predmetlərin və şəkillərin yadda saxlaması.(Qısamüddətli yaddaşın diaqnostikası üçün). Uşağın qarşısına stolda 5-6 şəkil və ya əsl, həqiqi predmetlər(oyuncaqlar) qoyun. 30 saniyə vaxt verin ki, yadda saxlasın. Sonra uşaq stolda hansı predmet və ya şəkil olduğunu yadına salmalı, və saymalıdır. Hətta əşyanın detallarını belə təsvir etməsini istəyin. Digər variantlarda da predmetlərin və ya şəkillərin (oyuncaqların) yerini dəyişərək, və ya götürərək hansı dəyişikliklərin (götürülübmü, götürülməyibmi?, əlavə edilibmi?,) baş verdiyini soruşun.

2. Yaddaşına görə çəkmə.(qısamüddətli yaddaşın diaqnostikası)  Uşağa yadda saxlaması üçün 1 dəqiqəlik çox da çətin olmayan şəkil təqdim olunur, sonra təqdim edən şəxs şəkili götürür və uşaq yadında qalanlara görə şəkili çəkməsi təklif olunur. Çəkib baxdıqdan sonra yenə şəkili göstərib digər yadına sala biləcəyi detalları çəkmək təklif olunur.























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Nağıl terapiyası

Uşaqlar  nağılları  niyə  sevir ? Və ya valideyn, nənə - baba  uşaqlara  niyə nağıl danışmalıdır ?  Bu  çox  bəsit, adi  bir  şey  kimi  gələ  bilər, amma  mahiyyətinə  vardıqda  bir  çox  açıqlama ilə  nağıl  danışmağın nə  qədər  faydalı  olmasını  izah  etmək  olar.  Nağıl bir  terapiya  üsuludur. Nitq  inkişafı,  diqqətin  toplanması, təfəkkür , təxəyyül  formalaşır, mədəni ünsiyyət qurmasını  şərait  yaradır, müqayisələr  etməyi  bacarır, xeyir  və şər anlamlarını qavrayır. Təbii  nağılların  məzmunu  da məqsədəuyğun  şəkildə  xüsusi  olaraq  seçilməlidir. Məsələn  şiddət  üslublu  nağıllar uşağın  psixoloji ovqatına mənfi təsir edir, qorxular, aqressiya, şiddət  göstərmə  istəyi, ünsiyyət  pozğunluğu, yoldaşları  ilə  yola  gedə bilməmə, ailəsindən  uzaqlaşma  və  hətta  iştah  pozuntusu belə yaradır. Təhlükə yaradan nağıllar siyahısına   " samizdat nağıllar "  deyilir. Bəzi nağıllar da var ki, orda cəzalandırma üslubunu  görmək  olur.  Hər bir  aild

İnsanın psixotipini necə ayırd etmək olar ?

Hər kəs  psixologiya baxımından insanlara onun psixotipi nöqteyi-nəzərindən yanaşır. Müsahibinin psixotipini bilərək, dediyiniz sözlərə münasibətini və gələcək davranışı haqda onun reaksiyasını proqnozlaşdıra bilərsiniz. Bu münasibət sizi əhatə edən ətrafınıza daha sürətlə uyğunlaşmağa imkan yaradacaq. Psixoloji tiplərinin sayı təxminən 20-dən çox olsa da, ancaq 5-nə daha tez-tez rast gəlinir:   Şizoid, isteroid, epileptoid, hipertim və astenik  Təlimat : ŞİZOİD TİP-  insanlar yüksək məsuliyyət və daimiliyi ilə fərqlənir. Onlar öz illüziyaları ilə dünyada yaşayır, öz həyatını yaxşılığa doğru dəyişmək tərəfindən ümidlər bəsləyirlər. Onlar ünsiyyətdə yüngülcə qurutəhər və formaldırlar, özləri haqda həvəssiz danışar və məsafə saxlamağa üstünlük verirlər. Onlar modanı təqib etmirlər - sərfəli, rahat geyimlərə üstünlük verirlər. Şizoidlər, yeknəsəq səsləri və rabitəsiz nitqində kobud hərəkətlərini görə bilmək olar. Adətən, mimika onlarda demək olar ki, yoxdur. Dostlar dairəsi o

PSİXOLOQLAR ÜÇÜN: VALİDEYNLƏR ÜÇÜN ANKET SORĞU

                      VALİDEYNLƏR ÜÇÜN ANKET      ( UŞAĞINIZIN EMOSİONAL VƏZİYYƏTİ NECƏDİR? )  Valideynlər üçün anket “Uşağınızın emosional vəziyyəti nədir?” (Soyadı, adı, yaşı __________________________________________) 1.      Uşağınız necə yatır? Sürətlə ; Asta ; Sizinlə oturmağı tələb edir ; Tələb edir ki, yatarkən işığı söndürməyəsiniz; 2.      Necə yatır? Möhkəm, sakit; Narahat;   Qışqırır ; Ağlayır ; Yuxuda ağlayır; 3.      Yuxudan necə oyanır ? O saat ; Dərhal yox; 4.      Hansı əhval-ruhiyyədə oyanır? Şad, sakit ; Gərgin; Kədərli, üzgün ; Göz yaşları ilə .               5  .   Uşağınız necə yemək yeyir? Həvəslə, müstəqil, tez, yemək seçmir; Könülsüz, böyüklərin köməyi ilə, yavaş-yavaş, yemək seçir.          6.      Uşağınızda qorxuya meyilli hərəkətlərini görürüsünüzmü?   Bəli ; Bəzən ; Xeyr . 7.   Əgər varsa, hansı şəraitdə hiss edirsiniz? ·         Qaranlıq otaqda; ·         Cəzalandıran zaman, qış