К основному контенту

Müəllim olmağın 7 çətin tərəfi



Müəllim  olmağın bir çox çətin tərəfləri vardır. Bu vəziyyətinə və zamanına görə dəyişir. Şagirdlər ümumilikdə bu çətinliyin  fərqinə varmaz. Amma şagird həyatı sona çatdığı zaman ya da yetişkin olduğu zaman müəllimlərinin  çəktiyi çətinlikləri  anlaya bilir.

Müəllim  olmağın ən çətin  7 tərəfi



1. Dərsdə danışan şagirdləri susdurmaq
Bu ilk təhsilindən  universitetə  qədər müəllimlər üçün problem  olmuşdur. Hər sinifdə mütləq danışan bir qrup vardır və susdurulması mümkün deyildir. Əslində içəcəklərinə yuxu dərmanı qatılsa dərs daha gözəl bir hala gələ bilər.

2. Şagirdlərin ailə həyatına müdaxilə edə bilməmək

Əslində bunu etməyi  hər müəllim istəməz. Amma üzgün, küsəyən bir şagirdi olan duyarlı bir müəllim  onun acısına toxunmaq, ona yardımçı olmaq istər ,amma ailə həyatına çox müdaxilə edə bilməyəcəyi üçün çox vaxt uğura nail  ola bilmir.

3. Müəllimini sevməyən şagirdlər

Müəllimləri ən çətin tərəflərindən biri də müəllimini sevməyən şagirdlərdir. Müəllim ya şagirdini özünə sevdirərkən yanlış metoddan istifadə edir (nəticə : uğursuz) ya da ümumiyyətlə  vecinə almaz və hörmət-sevgidən əksik qalar.

4. Şagirdləri məzun etmək

Əslində bu tərəf müəllimlərin duyğulu hissəsidir . Ən az bir il təhsil  verdiyi və mənimsədiyi şagirdlərdən ayrılmaq hər duyarlı müəllim üçün çətindir.

5. Bütün sinifin zəif qiymət alması

Bu nəticəni görən müəllim ya özünün  bacarıqsız olduğunu düşünəcək ya da sinifdəki şagirdlərin hamısının bacarıqsız  olduğu qənaətinə  varacaqdır. Hər iki durum olduqca can sıxıcıdır.



6. Müəllimlərin şagirdləri töhmətlə cəzalandırması


Bir çox şagirdin təhdid edilmə səbəbi kimi qorxulu röyası olan töhmət cəzası şagirdlər üçün də olduqca işgəncəli bir durumdur. Çoxluqla şagirdlər bu cəzadan sıyrılır, amma müəllim bu aşamaya gəlib  töhmət edirsə bu ona yaxşı təsir etməyəcək.

 


7.”Yeni sil” şagirdlər

Yeni nəsil şagirdlər adətən müəllimlərin səbrini tükəndirmək üçün göndərilmiş nəsil kimidir. Texnologiya ve təhsil sistemi müəllimləri çox çəkilməz hala gətirmiştir və müəllimlər bu şərtlərdə o yalnız söhbət gedən köhnə günləri ve müəllimlik dönəmlərini xatırladır.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Nağıl terapiyası

Uşaqlar  nağılları  niyə  sevir ? Və ya valideyn, nənə - baba  uşaqlara  niyə nağıl danışmalıdır ?  Bu  çox  bəsit, adi  bir  şey  kimi  gələ  bilər, amma  mahiyyətinə  vardıqda  bir  çox  açıqlama ilə  nağıl  danışmağın nə  qədər  faydalı  olmasını  izah  etmək  olar.  Nağıl bir  terapiya  üsuludur. Nitq  inkişafı,  diqqətin  toplanması, təfəkkür , təxəyyül  formalaşır, mədəni ünsiyyət qurmasını  şərait  yaradır, müqayisələr  etməyi  bacarır, xeyir  və şər anlamlarını qavrayır. Təbii  nağılların  məzmunu  da məqsədəuyğun  şəkildə  xüsusi  olaraq  seçilməlidir. Məsələn  şiddət  üslublu  nağıllar uşağın  psixoloji ovqatına mənfi təsir edir, qorxular, aqressiya, şiddət  göstərmə  istəyi, ünsiyyət  pozğunluğu, yoldaşları  ilə  yola  gedə bilməmə, ailəsindən  uzaqlaşma  və  hətta  iştah  pozuntusu belə yaradır. Təhlükə yaradan nağıllar siyahısına   " samizdat nağıllar "  deyilir. Bəzi nağıllar da var ki, orda cəzalandırma üslubunu  görmək  olur.  Hər bir  aild

İnsanın psixotipini necə ayırd etmək olar ?

Hər kəs  psixologiya baxımından insanlara onun psixotipi nöqteyi-nəzərindən yanaşır. Müsahibinin psixotipini bilərək, dediyiniz sözlərə münasibətini və gələcək davranışı haqda onun reaksiyasını proqnozlaşdıra bilərsiniz. Bu münasibət sizi əhatə edən ətrafınıza daha sürətlə uyğunlaşmağa imkan yaradacaq. Psixoloji tiplərinin sayı təxminən 20-dən çox olsa da, ancaq 5-nə daha tez-tez rast gəlinir:   Şizoid, isteroid, epileptoid, hipertim və astenik  Təlimat : ŞİZOİD TİP-  insanlar yüksək məsuliyyət və daimiliyi ilə fərqlənir. Onlar öz illüziyaları ilə dünyada yaşayır, öz həyatını yaxşılığa doğru dəyişmək tərəfindən ümidlər bəsləyirlər. Onlar ünsiyyətdə yüngülcə qurutəhər və formaldırlar, özləri haqda həvəssiz danışar və məsafə saxlamağa üstünlük verirlər. Onlar modanı təqib etmirlər - sərfəli, rahat geyimlərə üstünlük verirlər. Şizoidlər, yeknəsəq səsləri və rabitəsiz nitqində kobud hərəkətlərini görə bilmək olar. Adətən, mimika onlarda demək olar ki, yoxdur. Dostlar dairəsi o

PSİXOLOQLAR ÜÇÜN: VALİDEYNLƏR ÜÇÜN ANKET SORĞU

                      VALİDEYNLƏR ÜÇÜN ANKET      ( UŞAĞINIZIN EMOSİONAL VƏZİYYƏTİ NECƏDİR? )  Valideynlər üçün anket “Uşağınızın emosional vəziyyəti nədir?” (Soyadı, adı, yaşı __________________________________________) 1.      Uşağınız necə yatır? Sürətlə ; Asta ; Sizinlə oturmağı tələb edir ; Tələb edir ki, yatarkən işığı söndürməyəsiniz; 2.      Necə yatır? Möhkəm, sakit; Narahat;   Qışqırır ; Ağlayır ; Yuxuda ağlayır; 3.      Yuxudan necə oyanır ? O saat ; Dərhal yox; 4.      Hansı əhval-ruhiyyədə oyanır? Şad, sakit ; Gərgin; Kədərli, üzgün ; Göz yaşları ilə .               5  .   Uşağınız necə yemək yeyir? Həvəslə, müstəqil, tez, yemək seçmir; Könülsüz, böyüklərin köməyi ilə, yavaş-yavaş, yemək seçir.          6.      Uşağınızda qorxuya meyilli hərəkətlərini görürüsünüzmü?   Bəli ; Bəzən ; Xeyr . 7.   Əgər varsa, hansı şəraitdə hiss edirsiniz? ·         Qaranlıq otaqda; ·         Cəzalandıran zaman, qış