Qeyd etdiyimiz kimi, bloqumuzun əvvəlki sayında kiçik uşaqlar üçün birinci və ikinci qrup tapşırıqlar təqdim olunmuşdu. Bu dəfəki sayımızda üçüncü qrup tapşırıqları sizə təqdim edirik.
Üçüncü qrup tapşırıqlarda "gizlənmiş " həndəsi fiqurların yerlərinin təsbit olunmasına aiddir.
1.
2.
4. Labirintlər . Uşaqlara (3-4 yaşlı) barmaqla yaxud da karandaşla olmaqla yolu izləmək təklif olunur. Daha yuxarı yaşlarda olan uşaq gözlə izləməyə çalışmalıdırlar:
5. Tapşırıqda uyğunsuzluqları tapın. ("Rəssam nəyi səhv edib?")("Что перепутал художник?"). Burada həmçinin uşağın ətraf aləm haqda təfəkkürün inkişaf səviyyəsi diaqnostik işini aparmaq olur :
6. Tapşırıq diqqət və hafizənin yoxlanmasına aiddir: uşağa qısa vaxt ərzində (30 saniyə) ya müxtəlif predmetlər olan şəkil, ya da canlı predmetlər (hansısa qoşa əşyalar da ola bilər) göstərilir. Sonra şəkil götürülür və uşaq yaddaşında qalanlara dair suallara cavab verir. Məsələn:
Həmçinin şəkili götürüb uşağa aşağıdakı sualları verə bilərsiniz :
- Şəkildə hansı predmetlər çəkilib ?- Şəkildə neçə ədəd albalı gördün?
- Nə gördün orada, qələm yoxsa, sadə qələm ?
- Şəkildə neçə konfet var ?
7. Şəkilə əsasən suallara cavab ver :
Suallara cavab ver :
- Şəkildə hansı heyvanlar çəkilib ?
- Hansı heyvanlar bizim ölkədə yaşayır, bəs hansıları isti ölkələrdə yaşayır ?
- Hansı heyvandan iki dənədir ?
- Gördüyün bu heyvanlardan hansı iki ayaqlar gəzir ?
Bu tapşırıqda diqqətin konsentrasiya səviyyəsini daha dolğun xarakteristikası üçün baxılmasını (məqsədyönlülük, fəallıq, maraq və s. işləri), diqqəti cəmləşdirməyi və müşahidəçiliyi qeydə alır. - Hansı heyvandan iki dənədir ?
- Gördüyün bu heyvanlardan hansı iki ayaqlar gəzir ?
Комментарии
Отправить комментарий