Verilən tapşırıqları uşaqların psixodiaqnostik yoxlanışı ilə bərabər inkişafetdirici tapşırığı kimi də istifadə etmək mümkündür. Tapşırıqda əsasən kəmiyyət meyarlarında diqqət qiymətləndirilməsi üçün verilmir. Uşağa hər hansı tapşırığı edə bilməsi üçün uyğun tapşırıq seçmək lazımdır.Tapşırıq məktəbəqədər yaşlı uşaqlar üçün parlaq, rəngli, həm də diqqətin diaqnostik və inkişafetdirici məşğuliyyəti oyun formasında olmaqla 15 dəqiqədən artıq olmamalıdır.
1. Birinci tipə cürbəcür tapşırıqlarda şəkilləri oxşar və fərqli, həmçinin qoşa təsvirlərin axtarışına aiddir:
10 fərqi tap:
1. Şəkil 2. Şəkil
2. Şəkildə iki eyni dibçəklər var, onları tapmağı tapşırın uşağınıza.
3. Hər ayı balasının öz oxşarı vardır. Uşağınıza ayı balalarının digər oxşar şəklini tapmağı tapşırın !
5. Hər göbələyin öz oxşarını tapın ! Həm də..... (ardı şəkildə)
6. Fərqləri tapın !
Şəkil 1 Şəkil 2
İkinci
qrup tapşırıqları, (nə götürülübsə, əlavə və ya yerləri dəyişilibsə,
göstərmək lazımdır.) baş verən dəyişikliklərin müəyyən olunmasına
aiddir:
Növbəti tapşırıqlar digər paylaşımlarda olacaqdır.
Комментарии
Отправить комментарий