Uşağın soyadı, adı və atasının adı
1. Məlumat
ehtiyatı / bilik ehtiyatı /
Uşaq bağçasına və məktəbəqədər hazırlığa gedibmi. Son səviyyə /yüksək, orta,
aşağı /
2. Məktəbə
münasibəti. Yekun səviyyə: yüksək, orta, aşağı
3. Nitq və təfəkkürün
inkişafı. Yekun səviyyə: yüksək, orta, aşağı
4. Obrazlı təfəkkürün
inkişafı. Yekun səviyyə: yüksək, orta, aşağı
5. Müəllimi
dinləmək və onun tapşırıqlarını yerinə yetirmək bacarığı. Yekun səviyyə: yüksək,
orta, aşağı
6. İri hərəkətlərin inkişafı səviyyəsi. Yekun səviyyə: yüksək, orta,
aşağı
7. Kiçik hərəkətlərin inkişafı səviyyəsi. / Normal və aşağı /
8. Müstəqillik dərəcəsinin təyin edilməsi.
9. Uşağın ətrafdakılarla ünsiyyəti.
Qeyd: Psixoloji nəticə
I. BİLİK EHTİYATI
1. Adın nədir
?
2. Neçə
yaşın var?
3. Valideynlərinin
adı nədir ?
4. Yaşadığın
yerin adını, ünvanını de.
5. Hansı ev
heyvanlarını, hansı vəhşi heyvanları tanıyırsan ?
6. Ağaclar nə
vaxt yarpaqlayır ?
7. Yağışdan
sonra yerdə nə qalır ?
8. Gündüz
gecədən nə ilə fərqlənir ?
Düzgün cavab " + ", səhv cavab " - " qoyulur,
2 ev
heyvanı, 2 vəhşi heyvan adı çəkirsə " + ", Yazda qışda +
Palçıq
su +
Gündüz
- günəş, işıq; gecə - qaranlıq ay +
7-8
bal yüksək
5-6
bal orta
4-dən
aşağı bal hazırlıq səviyyəsi aşağı hesablanır.
II. MƏKTƏBƏ
MÜNASİBƏT.
1. Məktəbə
getmək istəyirsənmi ?
2. Necə
fikirləşirsən məktəbdə maraqlı nə olacaq ?
3. Səncə necə
oxumaq yaxşıdır ?
Evdə ananla, məktəbdə müəllimlə ?
I. Bəli +
II. Yaxşı oxuyacağam +
III. Müəllimlərlə +
hər 3 + olarsa yüksək
2+
olarsa orta
1+
olarsa aşağı səviyyədir.
III. NİTQ VƏ TƏFƏKKÜRÜN İNKİŞAFI.
1. Tofiq kitabı oxuyandan sonra kinoya getdi.
Tofiq əvvəlcə nə
etdi?
Kinoya baxdı ?
Yoxsa kitab oxudu ?
2. Stolun üstünə çoxlu karandaş tökürük. Şagirdə
deyirik ki, əvvəlcə karandaşları yığ və ya qutuya qoy.
İndi karandaşlar haradadır ?
Sən onları haradan götürdün ?
3. İsimlərin cəmə görə dəyişməsi.
İndi mən sənə bir əşya bildirən söz deyəcəyəm. Onları
elə dəyiş ki, bir çox əşya bildirən söz alınsın. Məs: stol-qələm, pəncərə,
kitab, ulduz və s.
4. Şəkil üzrə hekayə.
Uşağın qarşısına 4 şəkil qoyulur. Şəkildən I-də oğlan
yuxudan oyanr. 2-də yuyunur, 3-də səhər yeməyi yeyir, 4-də məktəbə gedir.Şəkillər
qarışıq düzülür. Uşağa tapşırıq verilir ki, şəkilləri düzgün sıra ilə yığ və
hekayə danış.
50%-dən yuxarı "+" alınarsa, uşa məktəbə
hazırdır.
IV. OBRAZLI TƏFƏKKÜRÜN İNKİŞAFI.
1 1.
Hissələrdən ibarət şəkillərin
yğılması;
2 2.
İnsan şəklinin çəkilməsi;
1-ci şəkil düzgün yığılırsa “+”, yığılmazsa “-” işarəsi
qoyulur.
2-ci tapşırıqda əgər insan şəklində 7 əsas hissə varsa
və 3-dən az olmayaraq 2-ci detallar varsa ”+”, 5-də əsas hissə təsvir edilmişsə
“-” işarəsi qoyulur.
V. MÜƏLLİMİ
DİNLƏMƏK VƏ ONUN TAPŞIRIQLARINI YERİNƏ YETİRMƏK BACARIĞI
Bu
tapşırıq üçün qrafik imla verilir. Sol tərəfdən 3 dama buraxaraq 3 nöqtə
qoyulur. Şagirdə sağ, sol, yuxarı, aşağı anlayışlarını izah etmək. Şagirdə
deyilir diqqətlə qulaq as. Sənə hansı damadan, neçə dama xətt çəkmək tapşırığı
verirəm, Karandaşı nöqtə üzərinə qoy. I dama saga, I dama yuxarı, I dama aşağı,
I dama sola və s. 2-3 nöqtələr üçün təkrar demək.
VI. İRİ
HƏRƏKƏTLƏRİN İNKİŞAFI.
Uşağa
tapşırıq veririk ki, get əşyanı götür gəl. Uşaq gedib qayıdınca hərəkətlərini,
yerişini müşahidə edirik. Uşağın hərəkətləri normaldırsa, normal yeriyirsa + yüksək
hazırlıq dərəcəsi var. Hərəkət zamanı artıq hərəkətlərin olması, yerişin əsəbi
olması, ləng olması, hərəkətlərinin koordinasiyasının pozulması - aşağı hazırlıq
dərəcəsi sayılır.
VII. KİÇİK
HƏRƏKƏTLƏRİN İNKİŞAFI.
Uşağın
qarşısına kağız qoyulur və karandaş verilir. Sən maşını elə sürməlisən ki,
yolun kənarına çıxmayasan. Karandaşı kağızdan qaldırsan belə çıxır ki, sənin
maşının uçdu.
Eni 1.5 sm
olmalıdır
Şagird bu xətti
çəkməlidir.
VIII.
MÜSTƏQİLLİK DƏRƏCƏSİNİN TƏYİN EDİLMƏSİ.
Bu
tapşırığın cədvəli V bölmə ilə eynidir. Şagirdə deyirik ki, xətləri təkrar
et.Şagird V bölməni təkrar edirsə, müstəqillik dərəcəsi yoxdur. Yeni naxış
alıbsa, müstəqillik dərəcəsi yaxşıdır.
Yüksək səviyyə
o vaxt müəyyən edilir ki, hər 2 naxış
tapşırığa uyğun yerinə yetirilib. Onlardan 1-də 1 və ya 2 səhv buraxılıb.
Orta səviyyə hər 2 naxışa müvafiqdir. 3-4 səhv var. Aşağı səviyyə tapşırığa
uyğun deyilsə.
IX. UŞAĞIN
ADAMLARLA ÜNSİYYƏTİ.
Müşahidə
yolu ilə aparılır. Valideynlərlə, müəllimlərlə necə ünsiyyətə girir və s.
QEYD: Pis eşidir, pis görür, solaxaydır
PSİXOLOJİ
NƏTİCƏ
Əgər
uşaq hazırlıq dərəcəsi göstərmişsə, bu formada qeyd olunur :
UŞAQ MƏKTƏB TƏLİMİNƏ YÜKSƏK PSİXOLOJİ HAZIRLIQ
DƏRƏCƏSİNƏ MALİKDİR.
PSİXOLOJİ
MÜAYİNƏ PROTOKOLU
Uşağın soyadı, adı
____________________________________________________
Doğulduğu il ____________________ Uşaq
bağçası________________________
№
|
Suallar
|
Yekun səviyyə
|
||
Yüksək
|
Orta
|
Aşağı
|
||
.
|
Bilik
ehtiyatı
|
|||
2.
|
Məktəbə
münasibəti
|
|||
3.
|
Təfəkkür
və nitq inkişafı
|
|||
4.
|
Obrazlı
təsəvvürlərin inkişafı
|
|||
5.
|
Müəllim
tapşırığını dinləmək və yerinə yetirmək
|
|||
6.
|
Tədris
prosesində müstəqillik dərəcəsi
|
|||
7.
|
Ətraf
adamlarla ünsiyyəti
|
|||
8.
|
Kiçik
hərəkətlərin inkişafı
|
|||
9.
|
İri
hərəkətlərin inkişafı
|
|||
10.
|
Qeyd.
|
|||
11.
|
Psixoloji
nəticə
|
Комментарии
Отправить комментарий