Suallara cavab verin :
- Şəkildə hansı heyvanlara çəkilib ?
- Hansı heyvanlara bizim ölkədə, hansılar; isti ölkələrdə yaşayır ?
- Hansı heyvandan iki dənədir ?
- Bunlardan hansı heyvanlar görürsən ki, iki ayaq üzərində yeriyir ?
Həmçinin başqa şəkilə uyğun özünüz suallar verə bilərsiniz.
Bu tapşırıqda (həmçinin digər rast gələcəyiniz tapşırıqlarda) diqqətin konsentrasiya səviyyəsini daha dolğun xarakteristikası üçün baxılmasını (məqsədyönlülük, fəallıq, maraq və s. işlərlə) prosesinin xarakteri, topluluq və müşahidəçiliyi qeydə alınır.
8. Tapşırıq diqqətin ayrı- seçkilik etməsi diaqnostikasına yönəlib
Yaddaş
Təklif olunan diaqnostik tapşırıqları həm
də uşaqların zehni inkişafında keyfiyyətli iş kimi də qəbul edə bilərsiniz.
Tapşırıqların başqa bir özəlliyi də kəmiyyət meyarları xatirinə
qiymətləndirilməsi üçün verilmir.Uşağın hansı yaşda olmasından asılı olaraq,
hər hansı bir tapşırığın öhdəsindən gəlib-gəlməməsindən asılı olmayaraq, bu
tipli inkişafetdirici məşğələlər üçün ona uyğun olanı seçmək lazımdır. Tapşırığın diaqnostik və yaddaşın inkişafı üçün aparılan
məşğələlər məktəbəqədər yaşlı uşaqlar üçün maraqlı olması üçün oyun formasında
olması daha arzuolunandır. Tapşırıq dəfələrlə təkrarlamağa ehtiyac yoxdur,
çünki, uşaq eynilikdən sıxıldığından növbəti dəfələrdə bu tapşırıqları yerinə
yetirməkdən imtina edəcəkdir.
1. Predmetlərin və
şəkillərin yadda saxlaması.(Qısamüddətli yaddaşın diaqnostikası üçün). Uşağın
qarşısına stolda 5-6 şəkil və ya əsl, həqiqi predmetlər(oyuncaqlar) qoyun. 30
saniyə vaxt verin ki, yadda saxlasın. Sonra uşaq stolda hansı predmet və ya
şəkil olduğunu yadına salmalı, və saymalıdır. Hətta əşyanın
detallarını belə təsvir etməsini istəyin. Digər variantlarda da predmetlərin və
ya şəkillərin (oyuncaqların) yerini dəyişərək, və ya götürərək hansı dəyişikliklərin
(götürülübmü, götürülməyibmi?, əlavə edilibmi?,) baş verdiyini soruşun.
2.
Yaddaşına görə çəkmə.(qısamüddətli yaddaşın diaqnostikası) Uşağa yadda saxlaması üçün 1 dəqiqəlik
çox da çətin olmayan şəkil təqdim olunur, sonra təqdim edən şəxs şəkili götürür
və uşaq yadında qalanlara görə şəkili çəkməsi təklif olunur. Çəkib baxdıqdan sonra yenə şəkili
göstərib digər yadına sala biləcəyi detalları çəkmək təklif olunur.
Комментарии
Отправить комментарий